Persoonlijk·Spiritualiteit

Samenwerkingen

Vandaag gaan we  eens wat anders doen dan de gewone onderwerpen. Want achter de schermen van Loena’s Droom is er iets gebeurd. Zo krijg ik af en toe aanbiedingen om samenwerkingen op touw te zetten en ik heb ja gezegd tegen iemand.

Een aantal maanden geleden werd ik door Oriana aangesproken omtrent een tarotles voor haar nieuwe cursuslijn De Oude Wegen.Tijdens deze cursus krijg je een lespakket thuisgestuurd en kan je genieten van de ondersteuning van de docenten indien je met vragen zit. Je kan je op ieder moment van het jaar aan- of afmelden. Echter tijdens de zomermaanden zal er geen les gegeven worden.

Tijdens de cursus die in totaliteit drie jaar duurt en waarin je alle mogelijke facetten van hekserij bekijkt. Elke eerste werkdag van de maand krijg je je pakket toegestuurd en krijg je een boekje met daarin de leerstof van die maand. Maar je maakt je de stof ook eigen door opdrachten, oefeningen en de feedback die je ontvangt. Momenteel wordt de cursus enkel schriftelijk gegeven maar mettertijd zullen er ook fysieke lessen doorgaan als de lokalen eenmaal in gereedheid zijn gebracht.

Oriana is een lieve vrouw die vorig jaar met haar man een boerderij kocht om er haar dromen achterna te gaan. Ze bouwen stapsgewijs aan een kenniscentrum voor hekserij, een zorgboerderij en een echte pagan tempel.

Kort bespraken we de mogelijkheden een paar maanden geleden en daarna ging ik aan de slag met het schrijven en bedenken van de tarotlessen. De samenwerking verliep erg aangenaam en ik hoop in de komende maanden/jaren nog verder met haar samen te werken.

Dus daarmee ben ik bezig achter de schermen van Loena’s Droom. Heb je vragen dan kan je Oriana bereiken op info@deoudewegen.nl

Liefs Loena

 

13 gedachten over “Samenwerkingen

  1. Wat leuk 😀 De kaarten beginnen zich nu echt te laten zien. Wat gaaf allemaal. Mocht je hulp nodig hebben, dan weet je me te vinden. Ik heb ooit ook een soort van lesprogramma gemaakt voor mijn studie groep. Dat was jaren terug, maar als het goed is heb ik nog wel de aantekeningen 😉

    Liked by 1 persoon

      1. Lol nog beter, haha. Ik zat vandaag toevallig ook net in mijn map (blauwe en op de computer) te lezen over runen. Nog weinig nuttige informatie gevonden erin, maar wel een lijst met 18 verschillende vragen. Wil best een test persoontje zijn hoor, haha 😉

        Liked by 1 persoon

      2. Haha ik zal eens kijken mary maar ik was ontzettend tevreden over mijn newby introductie lesje 😉 ik hoop binnenkort weer een beter scherm te hebben voor de pc en dan wat verder te werken aan de materie 🙂

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

