Persoonlijk

Unravelling 2016

Begin dit jaar of vlak voor de jaarwisseling kwam ik de link tegen van Sussanah Conways unravelling 2016. En aangezien ik al enorme verwachtingen heb een fan ben van Leonie Dawson, aarzelde ik geen moment en downloadde de planner. En ik werd compleet van mijn stoel geblazen!  Ik ben echt om en plande mijn jaar.

Dit is het eerste jaar waarin ik werk,  het jaar waarin ik een echt eigen huisje ga krijgen, blog,  een jaar samen ben met mijn vriend en  mijn eigen draai ga vinden.  Tevens heb ik een plan om bepaalde basics in huis te halen,  schoenen waren bijvoorbeeld een issue dat gelukkig verholpen is deze eerste maand van 2016.

Wat er dit jaar nog op de planning staat?  Tarot leggen voor anderen, ja ik heb het op de planning gezet! Verhuizen,  mijn boeken uitzoeken + doneren/verkopen, mijn spiritueel pad uitdiepen, een nieuw orakel/tarot, mijn eigen tarot wordt natuurlijk ook afgemaakt en dan gaat het gewone leven ook nog door.

Tussendoor is er nog mogenlijkheid om zaken aan te passen, bij te voegen en aan te scherpen. Er ligt nog een heel jaar voor me en er kan alles gebeuren!

Een leuk overzichtje uit mijn plannen?

Mijn jaarwoord zal Blossom zijn. Door woord houdt groei in, maar ook bloei en het in goede grond zitten. Voorspoed en zelfstandigheid. Kleur en plezier. Dit jaar zal van mijn leer maken dan een klein muurbloempje, ik zal er staan.

image

2015 was een jaar vol gebeurtenissen, keuzes en veranderingen. Mijn jaarkaart was niets voor niets De Geliefden of zoals Morgaine het noemde Beslissingen. Niet allen pakten even goed uit, soms ging ik op mijn bek. Mijn lichaam was niet altijd blij met die beslissingen en reageerde hier ook op.

image

In de planner wordt met de elementen gewerkt, menig heks is er wel mee bekend. Bij vuur werd er over passie gesproken, creativiteit en dromen. Waar leef je voor? En wat wil je met in je leven? Maar dan zo gevraagd dat je een antwoord kunt geven en dat ook nog kunt toepassen in je leven. Ik heb zo een aantal zaken op geschreven en ben (nu al) bezig om deze in mijn leven te brengen.

image

Hoe te aarden? Maar dan niet zweverig en voor ieders leven aan te passen. Voor mij zijn douches heel belangrijk, tuinieren ook maar dat is nu nog out of the picture… En van die douches probeer ik nu ook echt iets te maken. Zo kreeg ik al een potje haarmasker vor heerlijk geurend een zacht haar en kocht ik scrub en een gezichtsmasker.

image

Een jaarlegging! Leuk maar ik had al een legging gedaan, dus deze was erg bijkomstig. En tussen ons gezegd en gezwegen, ik heb minst mijn best gedaan om deze legging uit te werken dan mijn persoonlijke legging…

image

Ik zeg ja tegen kansen, ontwikkeling, vooruitgang en verwennen. Geen extra uitleg nodig lijkt me 😉image

Door zijn dan mijn plannen voor dit jaar. Hoe leg jij jouw plannen vast?
Liefs Loena

7 gedachten over “Unravelling 2016

  1. Niet hahaha, heel slecht I know maar naast mijn maandagboek, tarotdagboek, Asatru map, BOS en de rest van de losse vellen en documentjes heb ik geen geen puf om NOG een journal bij te gaan houden. Het ziet er allemaal super uit bij jou en bij KaarDawn en ergens zou ik willen dat ik het ook had, maar het gaat gewoon niet lol, ik zit vol 😀

    Liked by 1 persoon

    1. Hahaha dat begrijp ik wel, daarom dit deze planner in mijn dagboek. Een apart doc zou voor mij te veel zijn maar zo ideaal, en ik kan erop terug kijken! 🙂

      Like

  2. Ik werk graag met een moodboard en maandelijkse doelen. Jaardoelen zijn leuk maar gaan niet altijd een jaar mee bij mij. Een woord voor dit jaar heb ik ook, maar ik hou het lekker bij mij. Zoiets deel ik dan weer niet graag.

    Like

  3. Eigenlijk leg ik ze niet vast, als het mogelijk is voer ik ze direct uit, hahaha is dat ook een optie? Zelfs de langdurige planning maak ik ergens ruimte voor of start eraan omdat er dan iets voor nodig is, dus dan werk ik eerst dat uit en zorg dan dat ik er kom.

    En ja, bepaalde dingen kun je gewoon niet plannen, zoals een partner tegen komen, dat is wel iets waar ik aan toe ben, ik kan erom vragen, maar dan nog, valt dat niet te plannen natuurlijk, hooguit aangeven dat je er klaar voor bent.

    X

    Liked by 1 persoon

      1. haha ja dat zijn dingen die ik gewoon doe als het op mijn weg komt of ik er zin in heb, zelfs een tarot inplannen lijkt mij een lastige zaak, alles moet dan in balans zijn, ook met jezelf 😉

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

