Tarot

Waar is Loena’s Tarot gebleven?

Whoeps, waar ik de goede moed te pakken had en al helemaal enthousiast begon aan Staven een maand geleden, heb ik nog steeds niet alle kaarten afgewerkt van Zwaarden. Dus vandaag deel ik met jullie de overgebleven kaarten!

Loena's Tarot  Koning Zwaarden
Loena’s Tarot – Koning Zwaarden
Loena's Tarot - Koningin Zwaarden
Loena’s Tarot – Koningin Zwaarden
Loena's Tarot - Aas van Staven
Loena’s Tarot – Aas van Staven

Dit jaar is het de bedoeling dat ik zowel staven als bekers afwerk. Dit project begint aardig aan te slepen, ik ben inmiddels al 2 jaar bezig, en het wordt tijd voor nieuwe tarot projecten! Dus het tempo gaat een beetje op geschroefd worden. Er komen dan dus 27 kaarten aan, dat wil zeggen dat er om de week vanaf nu een kaart besproken wordt!

Vandaag was het geen uitgebreide blog. Maar nu is het wel weer duidelijk waar ik sta voor mijn tarot. Ik wil dit project graag afwerken en in de print sturen zodat ik een Γ©chte papieren versie heb van het werk van de afgelopen jaren. Ik ben super benieuwd hoe dit deck gaat werken en hoe het in de praktijk er aan toe gaat.

Liefs Loena

7 gedachten over “Waar is Loena’s Tarot gebleven?

    1. ergens blijft het project hangen, en ik leer er zoveel van! Waar Rider Waite vroeger maar een raar deck was en totaal niet tegen me sprak ken ik nu al een aantal verhalen waar ik van ben gaan houden ❀

      Liked by 1 persoon

      1. oh nee! mijn eerste rider heb ik uit miserie weer weggegeven. Ik kon er niets mee! Daarna kreeg ik deze opdracht en dit vind ik heel leuk πŸ˜€ Sindsdien kocht ik een native amerikaans deck en het rider waite. En momenteel werk ik enkel met het rider waite … Het leven loopt soms gek πŸ˜‰

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

